niedziela, 29 grudnia 2013

Nasze Furbiaki

Hejka! Dzisiaj napiszemy o naszych słodkich Furbiakach. Obie mamy angielskie wersje. Zacznijmy od Majki:

Imię: Gapcio
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 28.12.2013
Maść: Pomarańczowy
Rasa: Zwykły

Osobowość: Śpiewak
Opis: Jasnopomarańczowe uszka, pomarańczowa oprawa oczek, długie rzęsy, żółty dzióbek, milutkie gładkie ciemnopomarańczowe futerko, czerwone pluszowe łapki.


A to Furby Italii:

Imię: Aqueen
Płeć: Samica
Data urodzenia: 24.12.2013
Maść: Fala
Rasa: Boom (o nim w innym poście)


Osobowość: Imprezowiczka
Opis: Turkusowe uszka z postrzępionymi dziurami, biała oprawa oczek, duże okrągłe oczy z rzęsami, żółty dzióbek, gładkie futerko w różnych odcieniach niebieskiego z falami, turkusowe plastikowe łapki.

Jajko: 

A wy jakie macie Furby? Piszcie w komentarzach! :3
Redaktorki

3 komentarze:

  1. Ja mam Furby w paski (różowo pomarańczowo niebieskie) ma ma imię fluffy dziś pobudzilam go do życia bo nie miał bateri 🥰😍😘♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam OBSESJE na punkcie furby mój ulubiony jaki mam to Wera rasa crystal różowo fioletowa mam też furby baby 2005 :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam furby Crystal na imię ma Day Doo (twórca tęczy) różowo-fioletowy, niebieskie uszy osobowość chyba pieszczoch ;) i baby

    OdpowiedzUsuń